Zakres obowiązków
- Wsparcie Managera Sprzedaży w całym procesie sprzedażowym.
- Obsługa klienta zagranicznego – bieżący kontakt mailowy i telefoniczny.
- Tworzenie raportów i analiz rynku.
- Koordynacja pracy przy współpracy z innymi działami (m.in. Marketing, R&D, Logistyka, Magazyn).
- Organizacja i uczestnictwo w targach zagranicznych.
Czego oczekujemy?
- Minimum 1 rok doświadczenia w dziale handlu zagranicznego/eksportu najlepiej w branży spożywczej FMCG.
- Język angielski na poziomie B2/C1.
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Powerpoint i Excel.
- Dyspozycyjność do zagranicznych wyjazdów służbowych.
- Łatwość nawiązywania relacji, zaangażowanie i chęć rozwoju w sprzedaży.
- Mile widziana znajomość oprogramowania SAP.
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie połączone z roczną rewizją wynagrodzeń i roczną nagrodą uznaniową za wyniki.
- Hybrydowy model pracy.
- Prywatna opieka medyczna w Medicover lub Enel-med
- Dofinansowanie do zajęć sportowych – Karta Multisport
- Możliwość wpływania na sposób wykonywania swoich zadań – nasze zespoły nieustannie poszukują nowych i lepszych sposobów na usprawnienia.
- Możliwość udziału w inicjatywach społecznych ASV (Ajinomoto Group Shared Value).
- Wiele innych atrakcji organizowanych przez firmę, które umilają czas 🙂
Aplikuj
Wyślij swoje CV